PR A SEO ČLÁNKY PRE VÁŠ ÚSPECH V ONLINE SVETE

Content marketing (obsahový marketing) je veľmi dôležitá súčasť online marketingu, ktorá Vám vie zabezpečiť vďaka hodnotnému a relevantnému obsahu presne cielenú návštevnosť, predaje Vašich produktov a služieb.

 

Čo získate vďaka PR a Seo článkom:

Získate nových čitateľov, návštevníkov Vášho webu, či eshopu. Články sú jednou z najlepších foriem ako získavať pravidelne kvalitné spätné odkazy(tzv.Linkbuilding) na Váš web, eshop a tak zároveň popri zvyšovaní priamej návštevnosti preklikom z článkov získavate postupne aj lepšie pozície vo vyhľadávačoch a teda majú veľký vplyv aj na SEO. Samozrejme v prípade, že sú články umiestňované na tématických weboch, v tématických kategóriách (sú to články zverejnené na weboch, v kategóriách ktoré súvisia z obsahom napísaného článku. Teda nie je vhodné uverejňovať články o potrebách pre domácnosť napr. na stránke, alebo blogu, ktorý sa venuje oblasti napr. prírode, zvieratám, atď).  Kvalitne napísaný článok zaujme čitateľov a budú sa vracať

pr a seo články

na Váš eshop, web pravidelne. Obľúbené články u čitateľov sú články v podobe rôznych rád, návodov, či užitočných informácií, kde bude umiestnený spätný odkaz na Váš hlavný web, produkt a tým sa prekliknú až k Vám budú to presne cielený návštevníci, kde je miera konverzie (nákupu) podstatne vyššia ako pri iných druhoch spätných odkazov.

 

Ako využiť PR a SEO články a kde ich uverejňovať:

Články môžete využívať viacerými spôsobmi. Pokiaľ máte vlastný blog môžete si nechať pravidelne písať takéto články na Váš blog, ktorý je súčasťou eshopu, web stránky a tak získať pravidelných čitateľov a návštevníkov Vášho blogu. Ďalšou možnosťou je uverejňovať články na tématických weboch, blogoch a tak získať návštevnosť a spätné odkazy z iných domén. (veľmi výhodné pokiaľ má externý blog, web dostatočnú návštevnosť, no takéto zverejnenie je spoplatnené, väčšinou podla návštevnosti konkrétneho webu, prípadne sa v niektorých prípadoch pokiaľ ide o súkromné blogy dá dohodnúť aj spolupráci formou bartru). Ešte je tu tretia možnosť, ktorá nie je až taká výhodná a to je zverejňovať články na weboch, kde je zverejnenie PR a SEO článkov zdarma. No poväčšine tieto weby nemajú veľkú návštevnosť, obsahujú obrovské množstvo spätných odkazov a tiež je otázna vo väčšine prípadov tématickosť takéhoto webu. Keď je to zadarmo väčšinou od toho nečakajte veľa. Samozrejme takéto články môžete využiť aj pri rozposielaní newslettera a podobne. V prípade, že neviete kde zverejňovať PR, či SEO články môžete využiť našu službu Kde zverejniť PR, SEO články a zabezpečíme pre Vás tématické weby, blogy, kde môžete uverejniť články a tak získať návštevnosť a budovať odkazy. Samozrejme pri objednávke tejto služby za Vás overíme návštevnosť, dohodneme s konkrétnymi blogmi a webovými stránkami konkrétne formy spolupráce a ceny za zverejnenie. Nemusíte sa starať takmer o nič.

 

Aký je postup:

Ak máte záujem o písanie PR, SEO článkov, kontaktujte nás. Na základe konzultácie a zoznámenia sa s Vaším produktom, eshopom, službou, web stránkou navrhneme vhodné články, kľúčové slová, ktoré použijeme v článkoch. Napíšeme články, ktoré Vám odošleme v dodacej lehote do 7 pracovných dní. Môžete využiť aj publikovanie článkov pri využití služby Kde zverejniť PR, SEO články, kde získate konkrétne odporúčané weby, blogy, kde by bolo vhodné články publikovať aj s podmienkami spolupráce, ktoré za Vás dohodneme a môžeme v tejto cene aj publikovať články na daných weboch. Počet článkov nie je obmedzený, môžete si nechať napísať napr. jeden, dva články, alebo aj pravidelné písanie a publikovanie článkov.

 

Aká je cena:

Cena PR, SEO článku je 19 eur/normostrana (1800 znakov)
Pri dlhodobej a pravidelnej spolupráci poskytujeme zľavy
Dlhodobou spoluprácou a uverejňovaním článkov so spätnými odkazmi získate vyššiu návštevnosť, lepšie pozície Vašej stránky v google.sk a tým aj vyššie predaje produktov a služieb.

Ak chcete nechať zverejnenie článku na nejakom tematickom blogu, magazíne, webe na nás, účtujeme si si sumu 6 eur za vyhľadanie vhodného tématického webu, blogu na ktorom je možné článok zverejniť. (plus treba rátať náklady za zverejnenie pri platených weboch, blogoch – dohodneme pri konzultácii)