Kľúčové slová

Analýza kľúčových slov

Kľúčové slová pre web stránku, eshop, blog, články, atď

Chcete, aby sa Váš web zobrazoval vo vyhľadávaní na popredných miestach? Je Vašim cieľom, aby sa web, eshop, blog, či napísané články dostali až k Vašej cieľovej skupine – potenciálnym zákazníkom? Potrebujete kľúčové slová, ktoré sú často vyhľadávané, no nie je na ne extrémna konkurencia? (Čím vyššia konkurencia tým vyššia cena adwords reklám a ťažšie získanie prirodzených pozícií vo vyhľadávaní)

Kľúčové slová by mali mať vysoký objem vyhľadávania a zároveň by mali byť konkurencieschopné.

Vhodne zvolené kľúčové slová sú základom pre Váš úspešný biznis na internete. Je to základ každej optimalizácie pre vyhľadávače.

Pripravíme Vám analýzu kľúčových slov na základe Vášho zamerania, produktov, kategórií, konkurencie, atď. Po spoločnej konzultácii pripravíme zoznam vhodných kľúčových slov pre Váš web, eshop, blog, články a spoločne si prejdeme všetky kľúčové slová, ich vhodnú implementáciu na webe, v spätných odkazoch a ich používanie tak aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.
klucove-slova

Čo sú kľúčové slová?

Kľúčové slová ( Anglicky keywords) sú frázy, slová na ktoré chcete aby sa Váš eshop, web stránka, atď, zobrazovala vo vyhľadávaní. Na to aby ste dosiahli dobré pozície vo vyhľadávaní a vyššiu návštevnosť je potrebné dobre zvážiť aké kľúčové slová zvoliť, aké sú vhodné pre Vaše odvetvie, akú majú vyhľadávanosť, akú majú konkurenciu a tým pádom zistíte aké zložité bude na určité slová, frázy získať dobrú pozíciu vo vyhľadávaní. Pokiaľ budete cieliť napr. na kľúčové slová, ktoré majú vysokú vyhľadávanosť, ale zároveň aj  vysokú konkurenciu bude získanie dobrej pozície vo vyhľadávaní veľmi ťažké, v niektorých prípadoch až nemožné nakoľko vyhľadávače pri radení stránok berú do úvahu viacero faktorov ako napr. história – vek domény, spätné odkazy, kvalita spätných odkazov, kvalita textov na stránke, atď.  V súhrne sa to nazýva on-page (faktory na stránke, eshope) a off-page faktory (faktory mimo stránky, eshopu napr. spätné odkazy). Preto je veľmi dôležitý správny výber kľúčových slov, ktoré Vám pomôžu a dávajú najväčšiu pravdepodobnosť získať dobré pozície vo vyhľadávaní a tým získať návštevnosť a zákazníkov v konkurenčnom boji online sveta.  Vhodne zvolené kľúčové slová sú základom každej optimalizácie a úspechu na intenete.

Analýza kľúčových slov a ich správny výber je prvý krok k zvyšovaniu návštevnosti a lepším pozíciám vo vyhľadávačoch.

Keďže sa na nás pravidelne obraciate so žiadosťou o určenie kľúčových slov pre e-shopy, web stránky, pripravili sme pre Vás nasledujúcu ponuku. V prípade že neviete, ktorý balík bude pre Vás vhodný, kontaktujte nás mailom, telefonicky a spoločne na základe konzultácie Vám odporučíme správne riešenie.

Vyberte si z ponuky analýzy kľúčových slov:

  • Keywords

  • Kľúčové slová
  • Popis
  • Konzultácia
  • Vhodné
  • do 5 kľúčových slov

  • 12,90 eur

  • Výber max. 5 kľúčových slovKľúčové slová
  • Vhodné približne pre cca 2 stránky, podstránkyPopis
  • Konzultácia
  • pre jednoduché stránky, alebo článkyVhodné
  • Mám záujem
  • do 15 kľúčových slov

  • 24,90 eur

  • Výber max. 15 kľúčových slovKľúčové slová
  • Vhodné približne pre cca 5-7 stránok, podstránokPopis
  • Konzultácia
  • pre menšie web stránky, malé eshopyVhodné
  • Mám záujem
  • do 30 kľúčových slov

  • 39,90 eur

  • Výber max. 30 kľúčových slovKľúčové slová
  • Vhodné približne pre cca 10-15 stránok, podstránokPopis
  • Konzultácia
  • pre web stránky, menšie eshopyVhodné
  • Mám záujem
  • Väčšie projekty

  • Dohodou

  • DohodouKľúčové slová
  • Podľa dohodyPopis
  • Konzultácia
  • web stránky, eshopy s väčším počtom podstránokVhodné
  • Mám záujem

Analýzu kľúčových slov dodávame vo formáte PDF.
K vypracovaným kľúčovým slovám získate aj konzultáciu – telefonicky, emailom (ako používať, kde umiestňovať, v akom počte, kde, atď.)