PPC reklama (PAY-PER-CLICK)

Hľadáte spôsob ako rýchlo zvýšiť návštevnosť a predaj? Privedieme Vám nových návštevníkov a zmeníme na zákazníkov vďaka efektívnej online reklamezvysenie_predaja_ppc_adwords_reklama

PPC (PAY-PER-CLICK) je forma internetovej reklamy a spôsob ako okamžite a efektívne získať nových návštevníkov, kde platíte za kliknutie na reklamu a teda za reálneho návštevníka web stránky, eshopu. Ide o jednu z najefektívnejších foriem reklamy, ktorá umožňuje aj perfektné sledovanie návratnosti investícií.

Čo získate?

Zvýšenie návštevnosti, zvýšenie tržieb, budovanie povedomia o Vašej značke, eshope, nových zákazníkov.

Pripravíme Vám online reklamu na kľúč:

Nastavenie – Začneme analýzou, navrhneme stratégiu kampane, určíme kľúčové slová, upravíme landing page podľa potreby. Vytvoríme pútavé reklamné texty, vytvoríme kampaňe a spustíme reklamu.

Pravidelná správa a optimalizácia kampane – Vaše kampane pravidelne a podrobne sledujeme, meriame ich výsledky a na základe získaných údajov ich upravujeme, optimalizujeme s cieľom dosiahnutie najlepších výsledkov. 

Reporting Budeme Vás informovať o výkonnosti Vašich reklám pravidelným reportom za dané obdobie.

Maximalizujeme zisk Vášho online biznisu, o čom svedčí aj spokojnosť našich zákazníkov

referencie_zadlazdime_9

Vytvorenie kompletnej  kampane:

Pripravili sme pre Vás ponuku balíkov vytvorenia reklamných kampaní presne podla Vašich potrieb. Získajte návštevnosť, nových zákazníkov a zvýšenie tržieb pre Vaše podnikanie. Vytvoríme Vám celú kampaň, urobíme analýzu kľúčových slov, upravíme podľa potreby landing page, vytvoríme pútavé reklamy, nastavíme sledovanie konverzií, všetko nastavíme a spustíme. V priebehu 14 dní od spustenia Vašu kampaň sledujeme a optimalizujeme aby dosiahla čo najlepšie výsledky.

  • PPC

  • Určený pre
  • Úvodná analýza
  • Určenie kľúčových slov
  • Úprava Landing page
  • Prepojenie s google analytics
  • Nastavenie sledovania konverzií
  • Optimalizácia kampaňe
  • Počet reklamných kampaní
  • Vytvorenie pútavých reklám

Správa a optimalizácia kampaní:

Po vytvorení a spustení kampaní je potrebné ich pravidelné sledovanie a optimalizácia s cieľom dosiahnuť čo najvyšší počet konverzií, napr predajov s čo najmenšími nákladmi. Všeobecne sa odporúča optimalizovať po dobu minimálne 2-3 mesiace po spustení, aby sa dosiahli želané výsledky. Dôsledne analyzujeme reklamy, kľúčové slová a kampane upravujeme podľa potreby aby dosahovali čo najlepšie výsledky a prinášali Vám zisk. Raz mesačne získate report o priebehu kampane.

  • Sprava PPC

  • Počet reklamných kampaní
  • Kontrola priebehu kampane
  • Optimalizácia konverzií
  • Optimalizácia kampaní
  • Report o priebehu kampane